Par SAN

SAN ir GPS bāzēta papildinātās realitātes mobilā aplikācija.

Aplikācija SAN tika radīta, izmantojot pilnīgi jaunu un pasaulē unikālu risinājumu, kas ļauj veidot GPS bāzētas lielizmēra  virtuālas struktūras, kas redzamas viedierīcē kā papildinātās realitātes 3D objekti. Tie ir aplūkojami reālajā telpā no dažādiem skatpunktiem, un caur tiem var pārvietoties. Virtuālajiem objektiem ir patstāvīga GPS lokācija telpā bez optiskas piesaistes marķieriem vai plaknēm, kā tas ir citās papildinātās realitātes lietotnēs.

Projekta SAN autors ir mākslinieks Gints Gabrāns.

Aplikācija SAN lietojama Android un IOS vidē.

Informācija kā izmantot SAN platformu saviem projektiem:

 

Jūs atsūtat savu 3D failu, mēs to ievietojam aplikācijā SAN. Aplikācija SAN lejupielādējama par brīvu Google Play un Appstore un objekts būs  redzams jebkuram lietotājam, kas būs lejupielādējis aplikāciju un atradīsies nodefinētā zonā, kur ievietots objekts. Objektu ievieto ar izvēlētu GPS koordināti, kas redzams zonā ar izvēlētu un noteiku rādiusu.

 

SAN izmanto 3d modeļus.

Modeļus var sagatavot jebkurā 3d programmā un saglabāt FBX formātā.

Visi modeļi noslēguma procesā tiek ievietoti Unity3d vidē. Ir iespējams iesūtīt Unity3d (v5.4.2f2) unitypackage.

Poligonu un tekstūras kopējais apjoms ieteicams ne lielāks par 2O Mb. Izmantojot modeļu animāciju projekta apjoms ir jāsamazina.

Viena projekta modeļu izvietošanas maksimālā telpa var būt 20km augstums un 50km radiuss. Telpas radiuss ir definējams un var būt mazāks. Aiz telpas robežas objeks nav redzams.

Telpas ziemeļi atbilst Unity3d programmas videi. Y - augša, Z - ziemeļi.

Kameras atrašanās augstums no zemes 1,6m. Mainoties skatītāja augstumam kameras augstums NEMAINĀS.

SAN aplikācijā ir 2 gaismas avoti. Gaismas ir definētas un NAV maināmas.(SANtest.unitypackage ietver gaismas avotus modeļu pareizai atainošanai)

Animācija ir iespējama modeļiem telpā. Katram kadram ir jābūt atzīmētam (Animation/Bake All Frames). Punktu animācija šobrīd NAV iespējama.

Veidojot darbus Unity3d vidē IR iespējams izmantot skriptus TIKAI no Standard Assets. (Daži skripti var nedarbotiues) NAV iepējams izmantot papildus skriptus. Unity3d Shaders izmatošanas rezultāts ir jānosaka eksperimentāli.

SAN aplikācija nav spējīga darboties uz ierīcēm bez GPS un žiraskopa.

Kā lietot SAN:

⁃      atverot aplikāciju, mobilo ierīci turēt nekustīgu, lai nodrošinātu tās precizitāti. Kļūdas gadījumā, aplikāciju restartēt;

⁃      spraudnis "DOWNLOAD" piedāvā iespēju piekļūt jaunam objektam, atrodoties tā zonā;

⁃      interneta savienojums nepieciešams tikai nolādējot aplikāciju un tajā skatāmos objektus. Pēcāk tā strādā izmantojot tikai GPS;

⁃      nofotogrāfētos objektus iespējams ievietot sociālajos tīklos un/vai nosūtīt sev uz e-pastu.